ایوان بند به نام بی نظیره عشق
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 55
:: باردید دیروز : 80
:: بازدید هفته : 55
:: بازدید ماه : 6351
:: بازدید سال : 37791
:: بازدید کلی : 1663691
ایوان بند به نام بی نظیره عشق

آموزش ارز دیجیتال با آکادمی پارسیان بورس
این روزها همه در مورد ارز دیجیتال صحبت می کنند. این پول جدید اقتصاد جهان را متحول کرده است و به نظر می رسد روند این تحول ادامه پیدا کند. از این رو یادگیری دیدن در حوزه ارزهای دیجیتال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید نکات و نکات آن را آموخت. اگر به دنبال بهترین آموزش ارزهای دیجیتال (حضوری و آنلاین) هستید، آکادمی صرافی پارسیان دقیقا همان جایی است که باید باشید!

 

برای یادگیری
در دوره های آموزشی ارز دیجیتال پارسیان بورس چه آموخته می شود؟
در کلاس ارز دیجیتال آکادمی پارسیان بورس ابتدا با مبانی و مفاهیم بلاک چین آشنا می شوید و یاد می گیرید که بلاک چین و ارزهای دیجیتال چیست و چه کاربردی دارند.

در مرحله بعدی با انواع کیف پول ارزهای دیجیتال و نحوه استفاده و افتتاح حساب با آنها آشنا می شوید و علاوه بر آن با بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال نیز آشنا خواهید شد. معرفی بهترین صرافی های داخلی و خارجی یکی از سرفصل های آموزشی دوره های آموزشی ارز دیجیتال پارسیان بورس است که در آن با صرافی های ارز دیجیتال داخلی و خارجی آشنا می شوید و می توانید در این پلتفرم ها به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.در نهایت، تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال و هر آنچه را که برای تجارت حرفه ای بازار ارزهای دیجیتال نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.

بورس پارسیان در سراسر ایران
آکادمی پارسیان بورس در تمامی شهرهای ایران ارز دیجیتال را آموزش می دهد. در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز و ساری این آموزش به صورت حضوری انجام می شود و در سایر شهرهای ایران نیز مخاطبان می توانند در دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال شرکت کنند که هیچ تفاوتی با حضوری ندارد. -صورت یک. . دوره حضوری و شامل تمامی مباحث می باشد.

امروزه افراد زیادی در حال سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال هستند. ارز دیجیتال یا ارز دیجیتال یک نوع دارایی غیرمتمرکز بسیار محبوب در نظر گرفته می شود. مشکلی که بازار ارزهای دیجیتال را از سایر بازارهای سرمایه گذاری متمایز می کند، عدم تمرکز آن است. ارزهای دیجیتال بر روی پلتفرم بلاک چین کار می کنند.

 

آموزش ارز دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟
ارز دیجیتال و سرمایه گذاری آن برای همه رایگان است و می توانید به راحتی در این بازار معامله کنید. اما تاکنون افراد زیادی در این بازار متحمل زیان های سنگینی شده اند و همچنین سرمایه گذاران زیادی در این بازار سود زیادی به دست آورده اند.اما چگونه از دارایی های مالی خود در برابر هرگونه ضرر محافظت می کنید؟ برای ورود به دنیای ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در آن باید دوره های سرمایه گذاری در این زمینه را آموزش ببینید. بسیاری از کاربران فکر می کنند که شرکت در دوره های ارز دیجیتال و پرداخت هزینه کار درستی نیست، اما متأسفانه این افراد به دلیل نداشتن شناخت کافی از این فضا و نحوه معامله، متحمل ضررهای سنگینی می شوند.

منابع زیادی برای آموزش ارزهای دیجیتال وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. با توجه به محبوبیت ارز دیجیتال، همیشه اطلاعات زیادی در مورد این حوزه در اینترنت وجود دارد، اما بیشتر این اطلاعات منبع معتبری ندارند و ممکن است اطلاعات نادرستی را به کاربران منتقل کنند. برای آموزش ارز دیجیتال بهتر است به موسسات معتبر مراجعه کنید و در دوره های رایگان و جامع شرکت کنید.

آکادمی صرافی پارسیان با سابقه ای درخشان موفقیت شما را در عرصه ارز دیجیتال تضمین می کند. همانطور که گفته شد هیچ محدودیتی برای ورود به دنیای ارز دیجیتال و سرمایه گذاری روی آن وجود ندارد اما این به معنای تضمین موفقیت شما نیست. این بازار برای کسانی که ویژگی های خاصی دارند سودآور است.به همین دلیل آموزش ارز دیجیتال و ارز دیجیتال برای کسانی مناسب است که شرایط مناسبی را برای خود فراهم می کنند. شرایط مناسب عوامل متعددی دارد، از جمله:

زمان کافی
اگر قصد ورود به دنیای ارز دیجیتال را دارید و می خواهید به صورت اصولی در دوره های آموزشی ارز دیجیتال شرکت کنید، ابتدا باید زمان کافی برای تمرکز بر روی این حوزه داشته باشید. سرمایه گذاری در ارز دیجیتال زمان بر است و شما باید زمان کافی برای آموزش خود و تجارت در این بازار داشته باشید. اگر سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را تنها یک نوع درآمد بدون زحمت می دانید، باید گفت که این دیدگاه کاملا اشتباه است.

برای یادگیری ارز دیجیتال نیاز به شرکت در دوره های جامع، مطالعه مقالات معتبر و در نهایت تمرین خرید و فروش در بازار ارز دیجیتال است و تمامی این فعالیت ها نیاز به زمان کافی دارد. اگر قصد دارید به عنوان یک سرمایه گذار موفق عمل کنید، باید ساعت ها در روز به کار در زمینه ارز دیجیتال و یادگیری در مورد ارز دیجیتال بپردازید.

 

صبر کافی
بسیاری از افراد فکر می کنند که با شرکت در دوره آموزشی ارز دیجیتال، تمام اصول اولیه را یاد می گیرند و می توانند یک شبه سود زیادی به دست آورند، اما ارز دیجیتال و سرمایه گذاری روی آن نیاز به صبر و حوصله کافی دارد.شما نمی توانید در مدت زمان کوتاهی دانش خود را از صفر به صد برسانید و بلافاصله در بازار سودآور شوید.

آموزش و یادگیری ارزهای دیجیتال به صورت مرحله به مرحله انجام می شود و پس از گذراندن دوره به روز رسانی اطلاعات و یادگیری مفاهیم جدید، می توانید در دوره آموزشی پیشرفته تر ارز دیجیتال شرکت کرده و در نهایت با تمرین و حوصله کافی سرمایه گذار شوید.

ریسک پذیری
اگر قصد شرکت در دوره های آموزشی ارزهای دیجیتال را دارید، باید بدانید که در گام اول باید ریسک گریز باشید و جسارت کافی برای معامله در این بازار را داشته باشید. بازار ارزهای دیجیتال همیشه به نفع شما نخواهد بود و گاهی ممکن است دارایی های شما کاهش یابد و ضرر کنید اما این ضرر دائمی نخواهد بود و با روحیه ریسک پذیری و جسارت کافی می توانید ضرر و زیان را جبران کنید. سود زیاد

کنترل احساسات
کسانی که به دنبال یادگیری در مورد ارز دیجیتال هستند باید بدانند که این رشته هیجان و استرس زیادی به همراه دارد و اگر نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، متضرر خواهید شد. پس از گذراندن دوره های آموزشی ارز دیجیتال و فعالیت در بازار، شما به عنوان یک سرمایه گذار باید ترس خود را کنار بگذارید و با استفاده از استراتژی های درست تصمیم بگیرید.بسیاری از افراد به دلیل ترس و عدم کنترل احساسات خود ممکن است در هنگام متحمل شدن زیان از ترس ضرر بیشتر دارایی های خود را بفروشند و احساسات آنها را از کسب سود خوب در این زمینه باز می دارد. قبل از شرکت در دوره های آموزشی ارزهای دیجیتال به این موارد توجه کنید تا در نهایت بتوانید به یک سرمایه گذار موفق تبدیل شوید.

 

چرا آموزش ارز دیجیتال مهم است؟
در حال حاضر به دلیل محبوبیت ارز دیجیتال، اطلاعات زیادی در این زمینه وجود دارد، اما به گفته کارشناسان، تعداد کمی از این اطلاعات منبع معتبری دارد و می تواند به سرمایه گذاران کمک کند. بسیاری از افراد ممکن است با اطلاعات زیاد گیج شوند و نتوانند درست و غلط را تشخیص دهند، به همین دلیل آموزش ارز دیجیتال بسیار اجباری است. بسیاری از افراد بدون گذراندن دوره های آموزشی ارز دیجیتال وارد سرمایه گذاری در این زمینه می شوند و در نهایت متحمل ضرر و زیان سنگینی می شوند.

ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در آن نیازمند تحلیل دقیق و پیش بینی صحیح است. طبیعتا برای ورود به هر رشته ای و فعالیت در آن باید اطلاعات صحیحی داشته باشید و این اطلاعات فقط از طریق آموزش ابتدایی در اختیار شما قرار می گیرد.برای سودآوری در حوزه ارز دیجیتال باید بتوانید نمودار هر ارز دیجیتال را به درستی تحلیل کنید و قیمت آتی آن را پیش بینی کنید تا در نهایت بتوانید یک ارز دیجیتال خریداری کنید. بدون تحلیل و آموزش قبلی، در این زمینه سودی نخواهید داشت.

قطعا از نظر هر سرمایه گذار باتجربه ای ورود بدون آموزش به هر بازاری از جمله ارز دیجیتال اشتباه است. عموم مردم که از این طریق به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال می پردازند، نه تنها سود قابل قبولی کسب نمی کنند، بلکه امکان متحمل شدن زیان های جبران ناپذیر نیز وجود دارد. در همین راستا آکادمی پارسیان بورس آموزش ارز دیجیتال را  با کانال سیگنال ارز دیجیتال به بهترین شکل ممکن اجرا کرده است تا افرادی که در این دوره شرکت می کنند به صورت روان بتوانند از صفر تا صد اطلاعات لازم برای معامله ارز دیجیتال را کسب کنند.

اگر در ابتدا حاضر به پرداخت هزینه برای شرکت در دوره های آموزشی ارز دیجیتال نیستید، می توانید به راحتی در دوره های رایگان موسسات معتبر شرکت کرده و مقالات آموزشی مرتبط را مطالعه کنید. آکادمی پارسیان بورس با سابقه ای درخشان در زمینه ارز دیجیتال دوره های آموزشی رایگان ارز دیجیتال را به کاربران مشتاق سرمایه گذاری ارائه می دهد و با شرکت در دوره های رایگان این آکادمی می توانید با مفاهیم دیجیتال آشنا شوید. واحد پول. و نحوه سرمایه گذاری در این زمینهمن آموزش رایگان کریپتوکارنسی می خواهم، آیا شما آن دوره را دارید؟
همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، بسیاری از افراد اطلاعات زیادی در مورد این حوزه ندارند و بسیاری از افراد فکر می کنند ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در آن بی فایده است و سرمایه گذاران انتظاری جز ضرر ندارند. با توجه به این گمانه زنی ها، علاقه مندان به ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در این زمینه در ابتدا حاضر به پرداخت هزینه برای شرکت در دوره های آموزشی نیستند و از طرفی مقالات آموزشی زیادی وجود دارد که ممکن است منبع معتبری نداشته باشند.

راه حل همه این چالش ها شرکت در دوره های رایگان آکادمی پارسیان بورس است. با شرکت در دوره های آموزشی رایگان ارز دیجیتال می توانید با اطمینان اصول اولیه و صحیح را بیاموزید و فعالیت خود را در زمینه ارز دیجیتال آغاز کنید.

دوره آموزشی رایگان ارز دیجیتال در آکادمی بورس پارسیان وجود دارد که می توانید در آن شرکت کرده و مبانی اساسی و مهم ارز دیجیتال را بیاموزید. زمانی که از صحت تصمیم خود مطمئن شدید، برای گسترش دانش خود می توانید در دوره های آکادمی دیگر شرکت کنید که به راحتی با پرداخت هزینه ای ناچیز موفقیت شما را تضمین می کند، همانطور که گفتیم این دوره ها به صورت آنلاین و حضوری می باشد. در شهرهای مختلف مانند آموزش ارز دیجیتال در مشهد یا آموزش ارز دیجیتال در اصفهان انجام می شود.اگر قصد دارید به عنوان یک سرمایه گذار حرفه ای به فعالیت خود ادامه دهید، باید در دوره های اصلی آکادمی بورس پارسیان شرکت کنید. در این دوره ها می توانید سرمایه گذاری در یک پلتفرم امن را تجربه کنید و از پشتیبانی مادام العمر برخوردار شوید.

 

مراحل یادگیری ارز دیجیتال
حوزه ارز دیجیتال اطلاعات زیادی دارد که سرمایه گذاران باید قدم به قدم آن ها را بیاموزند. به دلیل حجم زیاد اطلاعات ممکن است یادگیری همه آنها به طور همزمان برای شما سخت باشد و در نتیجه باعث سردرگمی شود، به همین دلیل باید این اطلاعات را بر اساس میزان اهمیت رتبه بندی کنید و شروع به یادگیری کنید. . به آنها.

 

دانش اولیه ارزهای دیجیتال و شرایط آنها.
در گام اول باید با ارزهای دیجیتال و شرایط آنها آشنایی اولیه داشته باشید. ارز دیجیتال و شرایط آن بیشتر به زبان انگلیسی است و یادگیری آنها الزامی است. ابتدا باید بدانید ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند، منظور از ارز دیجیتال غیرمتمرکز چیست. در حال حاضر، تعداد زیادی ارز دیجیتال وجود دارد که باید آنها را به طور عمیق بشناسید، معروف ترین ارزهای دیجیتال و بدانید که بلاک چین بر روی چه چیزی کار می کند و چگونه روی آن سرمایه گذاری کنید.نحوه کار با ارزهای ملی و خارجی
صرافی بستری است که سرمایه گذاران می توانند ارز دیجیتال را با پول ملی خریداری کنند و پس از مدتی آن را بفروشند. صرافی ها به دو صورت کار می کنند، گاهی اوقات آنها به عنوان معامله گر عمل می کنند و گاهی اوقات می توانند به عنوان واسطه بین خریداران و فروشندگان عمل کنند. شما می توانید توسط صرافی ها به عنوان معامله گر ارز دیجیتال خرید کنید و می توانید انواع ارزهای دیجیتال را از این صرافی ها خریداری کنید. زمانی که بورس به عنوان یک واسطه عمل می کند، درصدی کارمزد از سرمایه گذاران به عنوان شخص ثالث دریافت می کند.

در حال حاضر صرافی های ملی و خارجی وجود دارد که از طریق آنها می توانید ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید. صرافی های ارز دیجیتال عموماً به صورت آنلاین کار می کنند و می توانید از طریق دستگاه تلفن همراه یا رایانه در این صرافی ها حساب کاربری ایجاد کنید. برای شروع کار در حوزه ارز دیجیتال باید صرافی های معروف داخل و خارج از ایران را بشناسید و نحوه کار با پلتفرم های مختلف مرتبط با صرافی ها را بدانید.

 

آموزش کار با کیف پول
کیف پول ها برای نگهداری دارایی های دیجیتال هستند و می توانید ارزهای دیجیتال خود را با استفاده از یک کیف پول دیجیتال ذخیره کنید.کیف پول های زیادی وجود دارد که می توانید دارایی های خود را در آنها ذخیره کنید. هر کیف پول از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و باید اطمینان حاصل کنید که کیف پولی که انتخاب می کنید از بلاک چین ارز دیجیتال خریداری شده پشتیبانی می کند. این کیف پول به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار کاربران قرار می گیرد.

کیف پول های سخت افزاری به عنوان یک دستگاه مجزا از امنیت بالایی برخوردار هستند، اما کیف پول های نرم افزاری بر روی دستگاه و سیستم تلفن همراه شما نصب می شوند و از دارایی های دیجیتال شما محافظت می کنند. هر کیف پول دیجیتالی پلتفرم مخصوص به خود را دارد که برای مدیریت دارایی های خود باید کار با آن را یاد بگیرید. در آموزش ارز دیجیتال باید نحوه کار با کیف پول را یاد بگیرید و بتوانید دارایی های خود را به درستی ذخیره و مدیریت کنید.

 

آموزش تحلیل فنی ارز دیجیتال
برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال و آینده هر نوع ارز دیجیتال، باید تحلیل تکنیکال انجام دهید. از طریق تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال، می توانید به این نتیجه برسید که آیا این ارز دیجیتال برای شما سودآور است یا خیر. در دوره های آموزشی ارز دیجیتال باید نحوه تحلیل تکنیکال را یاد بگیرید تا در نهایت یک سرمایه گذاری موفق را تجربه کنید.

 

آموزش تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال
برای یادگیری ارز دیجیتال شما باید با تحلیل فاندامنتال آشنایی داشته باشید. تحلیل فاندامنتال متغییرهای اقتصادی را ارزیابی می‌کند و بر اساس بررسی عوامل متغییر سعی می‌کند وضعیت فعلی و آینده یک ارز را پیش‌بینی کند. در تحلیل فاندامنتال وضعیت فعلی ارز از جنبه‌های مختلف بررسی می‌شود تا بتوان یک رمزارز و وضعیت آن را در آینده پیش‌بینی کرد. در دوره‌های آموزش ارز دیجیتال شما باید با تحلیل فاندامنتال آشنایی پیدا کنید تا در نهایت بتوانید رمزارز درستی را خریداری کنید.

 

ارز دیجیتال چیست؟
ارز دیجیتال یک نوع دارایی غیرمتمرکز رمزنگاری شده می‌باشد که مبتنی بر فناوری بلاک‌چین است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی رمزارزها که باعث محبوبیت زیادی شده است غیرمتمرکز بودن آن‌ها می‌باشد. غیرمتمرکز بودن یک دارایی دیجیتال به معنای این می‌باشد که این دارایی توسط هیچ موسسه و نهادی پشتیبانی نمی‌شود و دولت‌ها در حفظ این نوع دارایی هیچ دخالتی ندارند. بسیاری از افراد با محبوب‌ترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین آشنایی دارند.

امروزه به دلیل محبوبیت زیاد ارزهای دیجیتال بیش از 5000 رمزارز وجود دارد.ارزهای دیجیتال مبتنی بر سیستمی هستند که امکان پرداخت آنلاین امن را برای کاربران فراهم می کند و به دلیل رمزگذاری ارزهای دیجیتال، امنیت این نوع دارایی بسیار بالاست. هزینه های تراکنش در ارزهای دیجیتال بسیار پایین است زیرا تمام تراکنش ها با قدرت محاسباتی بالا تایید می شوند.

 

زنجیره بلوک ها چیست؟
همانطور که گفته شد، ارزهای دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین هستند. اما فناوری بلاک چین چیست و چگونه کار می کند؟ بلاک چین از دو کلمه بلاک و زنجیره تشکیل شده است که به معنای زنجیره اطلاعات است، هر بلوک دارای مجموعه ای از اطلاعات دیجیتال است. بلاک چین یک دفتر کل مشترک و غیرمتمرکز است که از زنجیره ای از بلوک ها ساخته شده و هر بلوک مجموعه ای از سوابق تراکنش را ذخیره می کند.

هر بلوک به برخی از اطلاعات دقیق تراکنش های شما مربوط می شود. امروزه فناوری بلاک چین به دلیل امنیت بالا بسیار محبوب است و تقریباً در سراسر جهان گسترش یافته است. ارزهای دیجیتال وابسته به فناوری بلاک چین هستند و بدون فناوری بلاک چین، فعالیت این ارزهای رمزپایه امکان پذیر نیست، اما فناوری بلاک چین تنها به ارز دیجیتال محدود نمی شود و کاربردهای زیادی دارد که امروزه مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.انواع ارز دیجیتال
ویژگی های فراوان ارزهای رمزنگاری شده امروزه افراد زیادی را به سرمایه گذاری در این زمینه علاقه مند کرده است. اولین ارز دیجیتال معرفی شده به بازار بیت کوین است که در سال 2013 رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است و به همین دلیل به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال شناخته می شود. پس از ظهور بیت کوین، ارزهای رمزنگاری شده مختلفی به بازار معرفی شدند که هر کدام دارای یک سری ویژگی های خاص هستند.

ارزهای دیجیتال به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، برخی از آنها پول دیجیتالی هستند که دارایی‌های شما را نگه می‌دارند و قابل خرید و فروش هستند. این ارزهای دیجیتال ماهیت فیزیکی ندارند و به همین دلیل به راحتی قابل جابجایی هستند. بیت کوین، لایت کوین و دوج کوین را می توان از جمله ارزهای دیجیتالی نام برد که در دسته پول دیجیتال قرار می گیرند. پول دیجیتال به لطف فناوری مبتنی بر بلاک چین بسیار امن است و هویت افراد در این نوع تراکنش ناشناس است. ارزهای دیجیتال به دو دسته اصلی Sable Coin و Privacy Coin تقسیم می شوند که هر کدام ماهیت خاص خود را دارند.

ارزهای دیجیتال باثبات پشتوانه مالی دارند و از نوسانات قیمت بازار در امان هستند.معروف ترین ارز دیجیتال با ثبات به نام تتر (USDT) شناخته می شود. ارزهای دیجیتال حریم خصوصی به دلیل ناشناس بودن تراکنش های تجاری بسیار محبوب هستند. این ارزهای دیجیتال امن مشمول مالیات نیستند. Zcash و XMR چنین ارزهای دیجیتالی هستند. علاوه بر این ارزهای دیجیتال، دسته دیگری نیز داریم که مبتنی بر پلتفرم خاصی هستند، یعنی توکن های بومی یک شبکه محسوب می شوند. به عنوان مثال، اتریوم که یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است، یک توکن بومی به نام اتریوم دارد.

 

بیت کوین چیست؟
بیت کوین اولین پروژه ارز دیجیتال موفقی است که در سال 2009 معرفی شد. بیت کوین که با نام BTC نیز شناخته می شود توسط ساتوشی ناکاموتو به بازار معرفی شد. بیت کوین یک دارایی غیرمتمرکز در نظر گرفته می شود و هیچکس مالک یا کنترل آن نیست. بیت کوین و فناوری آن برای همه در دنیا در دسترس است و کاربران می توانند در توسعه این فناوری سهیم باشند. بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال در بازار ارائه شده و به دلیل ارزش بسیار زیاد به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال معرفی می شود.

ارزش کل بازار بیت کوین تقریباً 972 میلیارد دلار برآورد شده است که نشان می دهد مقدار زیادی از این ارز دیجیتال در بازار در گردش است.تراکنش های بیت کوین بر اساس فناوری همتا به همتا انجام می شود، این فناوری به این معنی است که تجار خرید و فروش خود را بدون واسطه انجام می دهند. سال 2013 را می توان سال طلایی بیت کوین دانست زیرا در این سال ارزش بیت کوین به شدت افزایش یافت. بیت کوین با استفاده از روش استخراج و استخراج در اختیار کاربران قرار می گیرد.

آلت کوین چیست؟
پس از موفقیت ارز دیجیتال بیت کوین، تعدادی دیگر از ارزهای دیجیتال به بازار معرفی شدند و در واقع به سایر ارزهای دیجیتال آلت کوین (altcoin) می گویند که به معنای ارز جایگزین است. آلت کوین ها از بیت کوین مشتق شده اند و از نظر قیمت از بیت کوین پیروی می کنند. آلت کوین ها از چند جهت با بیت کوین تفاوت دارند. آلتکوین های مختلفی برای تولید بلاک و اعتبار سنجی استفاده می شود. در حال حاضر ارزش کل ارزهای دیجیتال 1.5 تریلیون دلار است که 60 درصد آن مربوط به ارز دیجیتال بیت کوین است. تا به حال آلتکوین های زیادی به بازار معرفی شده اند که معروف ترین آنها اتریوم است.

 

مزایای ارزهای دیجیتال
ارزهای دیجیتال به دلیل مزایای متعدد مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته اند.اولین و مهمترین ویژگی این دارایی ها عدم تمرکز آنهاست و سرمایه گذاران می توانند بدون دخالت هیچ نهادی، دارایی های خود را کنترل کنند. ارزهای دیجیتال بسیار امن هستند زیرا مبتنی بر فناوری بلاک چین هستند و سرمایه گذاران می توانند در یک محیط امن فعالیت کنند. از دیگر مزایای این ارزهای دیجیتال می توان به تراکنش آسان، سودآوری بالا، بازار 24 ساعته و رشد سریع اشاره کرد. در نتیجه اگر قصد سرمایه گذاری دارید، ارز دیجیتال می تواند راه خوبی برای شروع فعالیت سرمایه گذاری شما باشد.

اخرین حرف
امروزه ارز دیجیتال به دلیل ویژگی های متعدد به یک دارایی منحصر به فرد تبدیل شده است و افراد زیادی علاقه مند به سرمایه گذاری در این زمینه هستند. ارز دیجیتال به عنوان دارایی غیرمتمرکز شناخته می شود که توسط یک سیستم یا موسسه بانکی خاص پشتیبانی نمی شود. باید بدانید که برای ورود به دنیای ارز دیجیتال و فعالیت در این زمینه نیاز به آموزش ابتدایی دارید تا در نهایت بتوانید از سرمایه گذاری خود سود خوبی کسب کنید.

آموزش ارز دیجیتال برای سرمایه گذاران ضروری است. ابتدا با شرکت در دوره های رایگان آموزش ارزهای دیجیتال آکادمی بورس پارسیان می توانید مفاهیم این دوره ها را فرا بگیرید و سپس با شرکت در دوره های جامع دانش خود را در این زمینه گسترش دهید و آینده سرمایه گذاری خود را تضمین کنید.در این مقاله آکادمی بورس پارسیان به معرفی دوره های آموزشی ارز دیجیتال و معرفی این سرمایه گذاری سودآور می پردازیم.


تعداد بازدید از این مطلب: 647
برچسب‌ها: ارز دیجیتال ,
موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 19 مرداد 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید